Mohd Ming – Digital Wedding & Portrait Photographer

28/10/2010

Notis Perpindahan

Filed under: Uncategorized — mohdming @ 12:46 pm

Assalamualaikum, dan Salam Sejahtera..

Saya Mohd Ming dengan rasa sedihnya, mengumumkan blog saya akan berpindah ke domain yang baru, iaitu www.mohdming.com.

Kepada yang telah banyak menyokong dan membantu saya selama ini, saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada anda semua. Tanpa anda, siapalah saya.
Dan mulai hari ini, saya akan mula mengepos entri-entri saya di blog baru yang telah saya maksudkan tersebut.

Kepada viewers ataupun pengunjung-pengunjung yang selalu ke blog ini, jangan khuatir. Entri-entri sebelum ini tidak akan saya buang, sebaliknya telah saya link kan di blog baru saya di tab “Old Blog”.

Baiklah, saya ni jenis yang tak banyak bercakap, so entri ni taklah panjang k. Selamat berjumpa lagi di tempat baru 🙂

Spread the love!

Ikhlas,
Mohd Ming
Junior Photographer
Mukhriz & Udey Photography / CST Production
Tel : +6013 – 7777 975
Email : mingdesto@gmail.com
Photo Stock : http://www.flickr.com/photos/mingdesto
YM : mingdesto
Facebook : http://www.facebook.com/mingdesto
Twitter : http://www.twitter.com/mohdming

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

