Mohd Ming – Digital Wedding & Portrait Photographer

24/05/2010

Nurin & Zul – Engagement, Kelana Jaya

Filed under: Uncategorized — mohdming @ 2:56 pm

Date : 15 May 2010
Rendezvous : SS4, Kelana Jaya

IMG_5544

IMG_5003

IMG_5089

IMG_5011

IMG_4920

IMG_5268

IMG_5252

IMG_5599

IMG_5681

IMG_5682

Lama tak ambik gambar orang tunang. Kali ni giliran Zul & Nurin pulak. Untuk pengetahuan, Nurin ni sahabat kepada Norhafiza, buah hati saya. Saya kenal Nurin & Zul ni pun dah boleh dikatakan agak lama. lebih daripada seminggu pun boleh dikira lama la kan? hehe.

So, kepada Zul & Nurin, diucapkan selamat berbahagia. Darah tengah manis, hati-hati jangan dihurung semut ok.. 🙂

IMG_5667

IMG_5687

Advertisements

23/05/2010

Juwita & Haryzat – Reception, Dewan RISDA

Filed under: Uncategorized — mohdming @ 11:36 pm

Date : 8 May 2010
Rendezvous : Dewan RISDA Jalan Ampang

IMG_4117

IMG_4150

IMG_4167

IMG_4324

IMG_4336

IMG_4358

IMG_4353

IMG_4480

IMG_4504

IMG_4250

IMG_4374

IMG_4558

IMG_4738

IMG_4741

22/05/2010

Farah & Faisal – Reception, Dewan Puspanitapuri Seri Endon

Filed under: Uncategorized — mohdming @ 12:33 am

Date : 1 May 2010
Rendezvous : Dewan Puspanitapuri Seri Endon, Putrajaya

IMG_3275

IMG_3232

IMG_3255

IMG_3376

IMG_3402

IMG_3425

IMG_3477

IMG_3489

IMG_3553

IMG_3672

IMG_3717

IMG_3738

IMG_3737

IMG_3963

IMG_4021

IMG_4051

ok, seperti yang telah dijanjikan pada entry Akad Nikah Farah & Faisal yang lepas, saya update entry berkisarkan reception mereka pula. kepada yang menunggu, saya pohon ampun dan maaf atas kelewatan update ini. akhir ini sangat sibuk dengan tugasan harian, terkejar akan masa yang sungguh suntuk.

apa-apapun, selamat melayan k.. 🙂

p/s: nak update next entry secepat mungkin..

21/05/2010

Test

Filed under: Uncategorized — mohdming @ 4:40 pm

test layout berserta gambar lagi. kali ni gambar Noh Hujan pulak.

Noh Hujan

ok, harap2 ngam lah.. pasni boleh terus pakai layout macamni je. simple, easy & gambar pun besar.. 🙂

Older Posts »

Blog at WordPress.com.